czwartek, 22 sierpnia 2013

Halo :)

Hej, hej :>

Już wróciłam, mam nadzieje że wy też zostaliście ze mną mimo mojej długiej nieobecności. 
Póki są wakacje rozdziały będą pojawiały się częściej, a jeżeli chodzi o rok szkolny to się nie martwcie na pewno chociaż raz w tygodniu pojawi się nowa notka, oczywiście jeżeli wciąż będziecie ze mną bo dla jednej albo dwóch osób nie będę  marnowała czasu.
To czy ten blog dalej będzie istniał zależy od was :)
Szczerze mam nadzieje że nie opuścicie mnie, mimo że nie miałam dużo obserwatorów to zżyłam się z tym opowiadaniem.

24 rozdział postaram się dodać jutro, najpóźniej pojutrze. 
Kocham was i do zobaczenia :)

PS Słyszeliście o zaręczynach Zayna i Perrie? Co o tym myślicie. Możecie mnie hejtować ale ja nie przepadam za narzeczoną Malika i nie byłam zachwycona z ich zaręczyn ale to jego życie i jeżeli on jest szczęśliwy to powinniśmy to zaakceptować.


Zayn: 
"Więc pewnie już słyszałaś, że się żenię. Dziękuję za Twoje poparcie. Ale muszę coś powiedzieć. Nigdy nie chciałem, abyś myślała, że Cię nie kocham. Proszę Cię. Nie płacz. Hej, głowa do góry! Czemu jesteś smutna? Nie zostawiam cię przecież. Nigdy nie mógłbym. Zajęłaś za dużo w moim sercu. Dlaczego mnie kochasz? Wydaje mi się to głupie, ale cieszę się że mnie kochasz. Tak, znalazłem tą dziewczynę, tą jedyną. Jest cudowna, ale ona nie jest Tobą. Nigdy nie myśl, że zapomnę o Tobie. Znaczysz dla mnie więcej niż jestem w stanie wytłumaczyć. Nie płacz. Proszę. Patrzyłaś jak dorastam i kocham Cię za to, że mnie podtrzymywałaś. Haha, pamiętasz ten czas kiedy … oczywiście, że pamiętasz. Byłaś dokładnie obok mnie. KOCHAM CIĘ. Nie chcę żebyś się teraz denerwowała, przenigdy. Czy wyrażam się jasno? Jesteś piękna. Nie czuj się jakbyś mnie straciła. Nigdzie nie odchodzę. Kocham Cię, aniołku. Tak, żenię się, ale pewnego dnia ty też będziesz. Swoje serce oddasz dla niego. Czuję się z tym dobrze. Łączy nas specjalna miłość, inna. Nigdy nie będzie złamana. Więc następnym razem, kiedy będzie Ci się chciało płakać, po prostu zapamiętaj, nie straciłaś mnie. I nigdy nie stracisz...
Zayn ”


Te słowa bardzo mnie wzruszyły i mam nadzieje że wam to pomoże zaakceptować ten związek. 

Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz